خبر در خبر


ایسنا- قاسم کاظمی، معاون صنایع‌دستی استان مرکزی از پرداخت ۳۰‌میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به هنرمندان صنایع دستی استان طی یک سال اخیر خبر داد.

مهر- وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از اول برگزاری مسابقات اقدام به اعزام راهنمایان گردشگری برای تبلیغ و معرفی جاذبه‌های کشورمان در غرفه‌ای که برای ایران برپا شده، کرده است.

ایرنا - غلامرضا فقیه، معاون محیط‌ زیست طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: جمعیت پستانداران سرشماری شده در مناطق تحت مدیریت این استان افزایشی بوده است. جمعیت آهوان در پناهگاه حیات وحش جزیره خارگ در یکسال اخیر ۱۰ درصد نسبت به سال پیش از آن افزایش داشته است.

مهر- جوایز آسیا و اقیانوسیه یونسکو ۲۰۲۲ برای حفاظت از میراث فرهنگی به دو اثر خانه تاریخی شهید صدوقی (جایزه ممتاز) و قنات جهانی زارچ (جایزه شایستگی) در استان یزد داده شد.

ایرنا - علی سلاجقه، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌ زیست با بیان اینکه دستگاه‌های متولی اجرای قانون هوای پاک در مجموع حدود ۱۸۰ همت را برای اجرای برنامه‌های مرتبط با هوای پاک برآورد کردند، تصریح کرد: برای این منظور در یک بخش به ۱۰۳ هزار میلیارد تومان و در بخشی دیگر به سه میلیارد دلار اعتبار نیاز است. در هیأت دولت از همکاران درخواست کردم حتماً یک تا دو هفته‌ای که کار بودجه در حال انجام است، مسائل مربوط به هوای پاک و اعتباراتی که تاکنون برآورد و احصا شده را در دستور کار قرار دهند تا مشخص شود که در سال ۱۴۰۲ به چه میزان پول نیاز است تا مصوب شود.

تسنیم- شورای‌عالی اداری- استخدامی مهلت دو ماهه‌ای را برای بررسی مجدد ابعاد گوناگون ادغام دو سازمان محیط‌ زیست و منابع طبیعی تعیین کرده است.

ایسنا- پیام جوهرچی، معاون دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط‌ زیست ضمن اشاره به رایزنی‌ها و نامه‌نگاری‌های محیط‌ زیست درباره گزارش ناسا برای ابرتوده ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب شهر تهران گفت: سازمان‌های مسئول باید در جهت اجرای ابلاغیه سازمان محیط‌ زیست در زمینه چگونگی طراحی محل‌های دفن و نحوه لوله‌گذاری‌ها در لاین مناسب عمل کنند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8065/17/635029/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها