دورنــما



دیلی صباح (ترکیه)
رجب طیب اردوغان در سخنانی با حمایت از عملیات ارتش ترکیه در شمال سوریه و حملات هوایی آن به شمال عراق برای مبارزه با کردهای ساکن این مناطق، اعلام کرد که آنکارا تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا مرزهای زمینی خود را امن کند. این در حالی است که کردهای شمال سوریه تحت حمایت امریکا هستند و همین مسأله می‌تواند به چالش جدیدی تبدیل شود.

نو داچلند (آلمان)
بعد از اعمال قرنطینه‌های جدید در چین که باعث شد، خودروهای آتش‌نشانی نتوانند به خاطر خودروهای پارک شده در کنار خیابان بموقع به محل یک آتش‌سوزی برسند و در نتیجه 10 نفر در آتش سوختند، صدها نفر از چینی‌های ساکن پکن، شانگهای و سین کیانگ در اعتراض به قرنطینه‌های جدید کرونایی به خیابان‌ها رفتند و خواهان رفع محدودیت‌های کرونایی شدند.

واشنگتن پست (امریکا)
جمهوری‌خواهان، سرمست از پیروزی خود در انتخابات مجلس نمایندگان، به جو بایدن هشدار داده‌اند، منتظر نظارت سخت آنان بر کمک‌های نظامی به اوکراین باشد. جمهوری‌خواهان هرچند موافق تسلیح اوکراین هستند اما معتقدند، نباید به اوکراین چک سفید امضا برای جنگ با روسیه داد. این در حالی است که بایدن با کمک تسلیحاتی 20 میلیارد دلاری به اوکراین موافقت کرده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8065/3/635059/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها