جلوه: مردم هم برای برد تیم ملی فوتبال و هم برای ما دعا کنند




مهری رنجبر/مهدی جلوه روزهای متفاوتی را در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی تجربه می‌کند. آن هم با کاپیتانی در تیم نوجوانان. تیم والیبال نوجوانان بعد از 3 پیروزی دور مقدماتی، دیروز با تیم ملی پاکستان میزبان، جدالی برای صدرنشینی داشت. بازی ای که از نظر سرعتی‌زن ملی‌پوش ایران تشریفاتی بود. او به خبرنگار«ایران» می‌گوید:«بازی دیروز ما با پاکستان جنبه تشریفاتی داشت. چرا که هم ما و هم پاکستان به فینال صعود کرده‌ایم و با این حساب ما دو روز پشت سرهم با هم بازی کردیم. البته بازی امروز یعنی فینال اهمیت زیادی دارد که امیدوارم با بهترین نتیجه آن را تمام کنیم.»
به نظر جلوه، تیم‌های حاضر در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی، رقبای خطرناکی برای ایران نبودند: «همه تیم‌های ملی کشورهایشان بودند که بازیکنان با تجربه و خوب هم داشتند. اما به‌دلیل اینکه میدان کمتری دیده‌اند، در بازی‌های حساس نمی‌توانند تصمیم درستی بگیرند و در بازی برای ما تهدید نبودند، هر چند خیلی هم دست و پا بسته نبودند. به هر حال تیمی که ما یک ست آن را 25-5 بردیم، ست بعدی نتیجه را 29-27 می‌کند. به هر حال آنها در بازی دست‌شان می‌آید که چطور بازی کنند. از طرفی بچه‌های ما درس خیلی خوبی گرفتند که تا آخرین پوئن بجنگند و کار را رها نکنند.» او امیدوار است اولین حس قشنگ کاپیتانی‌اش با قهرمانی تمام شود: «کاپیتانی حس قشنگی است. مسلماً وقتی کاپیتان می‌شوی کارت سخت‌تر می‌شود، چرا که در تیم هم باید حواست به خودت باشد و هم به بقیه بازیکنان. از طرفی باید هماهنگی بین کادر فنی و بازیکنان را طوری برنامه‌ریزی کنی تا خواسته کادرفنی را اجرا کنی. با اینکه حس خوبی دارد، اما مسئولیت‌پذیری هم کنارش هست. رهبری کردن کار خیلی سختی است. امیدوارم در اولین تجربه کاپیتانی با کاپ قهرمانی به ایران برگردیم.»
سرعتی‌زن ملی پوش، درباره امنیت لاهور هم حرف می‌زند: «اینجا ظاهراً خیلی امنیت ندارد. به همین خاطر ما اجازه خروج از هتل را نداریم. همه تیم‌ها هم با اسکورت تا سالن می‌روند. البته این مسائل برای ما مهم نبود چرا که ما برای هدف مهمی به لاهور آمده ایم.» جلوه امیدوار است تیم ملی فوتبال امشب در بازی مقابل امریکا برنده باشد: «همیشه بازی‌های ایران با تیم‌های امریکا، جدای از داستان سیاسی، حساسیت خاصی دارد و ملی‌پوشان انگیزه خاصی برای پیروزی دارند. نتیجه بازی امشب برای صعود تیم ملی فوتبال به دور بعد خیلی اهمیت دارد و فکر می‌کنم بازیکنان ایران انرژی بیشتری برای پیروزی بگذارند. من دوست دارم ایران برنده بازی باشد، به همین خاطر از مردم می‌خواهم برای برد فوتبال و بازی فینال امروز ما دعا کنند.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/8065/22/635101/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها