سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم.
با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075  021
پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم
ضایعات مواد پلاستیکی آلوده برای تهیه کیسه‌های پلاستیکی رنگارنگ/  محمود بلیغیان – اصفهان: روزانه دوره گردها و جمع کنندگان ضایعات انواع مواد پلاستیکی آلوده از بین آشغال‌ها و زباله‌های کثیف و آلوده کنارکوچه‌ها و خیابان‌ها را به انبارها و زمین‌های آلوده‌تر برای دِپو کردن و سپس برای فروش به کارگاه‌های مختلف و آلوده برای تهیه کیسه‌های پلاستیک از ضایعات پلاستیکی دست‌دوم و مصرف شده منتقل می‌کنند که بعداً به عنوان کیسه‌های پلاستیکی رنگارنگ یا کیسه زباله‌های مشکی نامرغوب و نازک که از بوی بد و ناخالص و نامطبوع مخصوص آنها قابل تشخیصند، به فروش می‌رسانند ؛ محصولات ارزان‌تری که حتی برای کیسه زباله هم مناسب نیستند تا چه رسد به پاکت‌های رنگارنگ خرید میوه و مواد غذایی و ساخت اسباب بازی برای بچه‌ها!
بانک‌ها اقساط را با 3 ماه تنفس کسر کنند/ یک شهروند: در زمان شیوع کرونا دولت اعلام کرد اقساط وام‌ها با سه ما تنفس کسر بشود، این کار در برخی از بانک‌ها انجام شد ولی الان بعد از سه ماه بانک دو قسط دو قسط از فیش ما کسر کرده است که  واقعاً دارد به ما کارمندان فشار می‌آید لطفاً در این خصوص مسئولان چاره‌ای بیندیشند.
همسان‌سازی حقوق طبق ماده 64 فصل دهم/ یک شهروند: با توجه به اجرای فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری برای کارکنان دولت بازنشسته و شاغل، ما بازنشستگان که طبق ماده 64 فصل دهم، مشمول این قانون می‌شویم، مصرانه درخواست رسیدگی به این موضوع و رسیدن به حقوق قانونی خود یعنی همسان‌سازی حقوق‌مان با شاغلین همترازمان را داریم.
معافیت از خدمت سربازی متولدین سال 80 به خاطر کرونا/ آقای حسینی از تالش: عاجزانه تقاضا دارم که متولدین سال 80 را به خاطر بیماری کرونا از خدمت سربازی معاف نمایند و خانواده‌ها را از نگرانی برهانند.  
تولیدکنندگان با قیمت‌های متفاوت مردم را سردرگم کرده‌اند/ آقای سهرابی: چرا بعضی از تولیدکنندگان تُرکتازی می‌کنند و برای قیمت دادن جواب سربالا می‌دهند.  پکیج ایران رادیاتور قیمت گرفتم و می‌گویند 13 میلیون تومان است. چرا اجازه واردات نمی‌دهند تا بازار رقابتی شود و مردم سردرگم نشوند؟ لطفاً رسیدگی شود.
فکری به حال بچه‌هایی که دنبال زباله هستند، بکنید/ خانم حمیدی: از مسئولین محترم خواهش می‌کنم جلوی بچه‌هایی را که در سطل آشغال‌ها دنبال غذا و زباله می‌گردند، بگیرید. چون بیشتر اینها معتاد یا مریض هستند و گناه دارند. فکری به حال این بچه‌ها بکنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7428/1/552460/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها