ضرورت استقرار ادارات خدماتی در شهرجدید اندیشه



 محمودغلامی - غرب استان تهران: استقرار شعب دستگاه‌های خدمات رسان همچون ثبت احوال، ثبت اسناد و املاک، تأمین اجتماعی، بیمارستان ومجتمع گردشگری در شهرجدید اندیشه ضروری است. مهدی مسلم خانی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه با اشاره به جمعیت 120هزار نفری این شهر گفت: ارتقای سطح زندگی، تأمین سرانه‌های عمومی و خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان از جمله سیاست‌های راهبردی شرکت عمران شهر جدید اندیشه است و در این راستا شرکت عمران آمادگی دارد تا در صورت وجود طرح و بودجه مصوب و بنا به درخواست ادارات با واگذاری زمین به دستگاه‌ها و ادارات خدماتی زمینه استقرار آنان برای خدمات‌رسانی بهتربه شهروندان را فراهم کند.
وی حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های مختلف مسکونی، تجاری، گردشگری، درمانی و آموزشی را از جمله سیاست‌های پیش روی شرکت عمران اندیشه دانست و گفت: هم اکنون با مشارکت ده هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی، پروژه‌های مسکونی و تجاری درحال اجراست و در آینده نزدیک نیز قراردادهای مشارکت به ارزش پنج هزار میلیارد ریال منعقد خواهد شد. وی کاستن از حجم ترافیک بین شهری را یکی از مطالبات شهروندان دانست و گفت: شرکت عمران شهر جدید اندیشه آماده است مطابق توافق‌های صورت گرفته، همکاری لازم را در خصوص تسریع در اجرای پروژه‌های زیربنایی که حمل‌ونقل در غرب استان را تسهیل کند، انجام دهد.
وی احساس تعلق خاطر در شهروندان وایجاد هویت شهری را مورد تأکید قرارداد و گفت: در صورت خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان شاهد تقویت هویت شهری و در نتیجه مشارکت همه جانبه شهروندان در توسعه و آبادانی این شهر جدید خواهیم بود. از این‌رو و در راستای سیاست‌های شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، این شرکت اقدامات گوناگونی در راستای مشارکت شهروندان و هویت بخشی به بخش‌های مختلف مردم را در دستور کار قرار داده است که از جمله این اقدامات در بخش زیربنایی می‌توان به احداث دومین ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد. در حوزه فرهنگی و مشارکت اجتماعی نیز برگزاری رویدادهای مختلف از جمله مسابقه عکاسی و فیلم کوتاه و انجام نظرسنجی از شهروندان با همکاری دفتر توسعه اجتماعی شرکت عمران شهرهای جدید با هدف مشارکت آنان در برنامه‌ریزی اولویت‌بندی تعریف پروژه‌های آینده شهر از جمله اقدامات صورت گرفته در شرکت بوده است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7428/6/552480/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها